Zkušenosti s kosmetikou Thalaspa

19. 10. 2012 | Autor: Veronika Kleinerová
Kosmetička Veronika Kleinerová

Při rozhodování v roce 2008, s jakou kosmetikou budu pracovat, jsem navštívila mezinárodní veletrh kosmetiky, kterého se účastnili všichni významní i menší dodavatelé kosmetických přípravků. Narazila jsem na stánek distributora Thalaspa a Gerard‘s, kde mě zaujal jak přístup celé firmy, tak i samotná kosmetika.

Při svém prvním nákupu kosmetických výrobků na veletrhu kosmetiky jsem zakoupila jen pár výrobků značky Thalaspa, protože jsem teprve začínala pracovat v oboru bez předchozích zkušeností a s omezenými finančními možnostmi. K mému výběru, co si pamatuji, tehdy patřily

  • Maska s mořskou hlínou Marine Clay Mask
  • Zvláčňující očišťující mléko Moisturizing cleansing milk
  • Modelující maska na obličej.

Dnes to jsou už 4 roky, co jsem kosmetiku vybírala, ale dodnes  pracujeme s uvedenými produkty v našem kosmetickém salónu Dolce Diva Praha. Kosmetika Thalaspa je součástí naší nabídky i pro domácí ošetření pleti. Samozřejmě při provozu dvou salonů je náš výběr už širší, ale i teď mě vždy potěší příjemná vůně očišťujícího mléka i neuvěřitelné účinky masky s mořskou hlínou, kterou taktéž odebíráme pro naše klientky na domácí péči.

Já osobně mám výborné zkušenosti i s produkty pro péči o tělo. Ať už jde o zpevňující výrobky nebo kosmetiku určenou na zábaly, mohu s klidným svědomím říct, že jsou jedněmi z nejlepších na trhu v ČR.

Jsem ráda, že jsem se tehdy na stánku firmy CDB Group, dovážející zmíněnou kosmetiku, zastavila a mohu jak profesionálům, tak koncovým klientům všechny výrobky s klidným svědomím a osobními zkušenostmi vřele doporučit.

Můžete si také přečíst článek o použití produktů Gerard’s v našem salónu krásy.

Komentáře

4 komentáře u “Zkušenosti s kosmetikou Thalaspa

  1. Jenda | 25.10.2012, 16:40

    Jsem velmi potěšen, že jsem po pravidelných návštěvách ve vašem příjemném salonu doslova omládl! Nikdy bych nevěřil co dokáže kosmetika a pravidelné navštěvování s mužskou pletí. Ve svých 35 letech můžu s přehledem řící, že jsem stále atraktivní muž. Ještě jednou děkuji za vaše užitečné rady a skvělou péči v saloně.

  2. Dolce Diva | 25.10.2012, 17:46

    Milý Jendo,

    velice Vám děkujeme za slova chvály a nesmírně nás těší, že jste s našimi službami spokojen! :)

    Těšíme se na Vaše další návštěvy a věříme, že i nadále bude vše dle Vašich představ.

    S pozdravem

    Veronika Kleinerová

  3. eva | 23.1.2013, 14:18

    Při styku s prodejci a provozovateli kosmetické péče narážím opakovaně na stejný problém – vždy ve mne hlodá pochybnost, kde je hranice mezi opravdovým zájmem o klienta a zájmem prodat svůj výrobek. Jsem pouze platícím objektem, nebo mám uvěřit, že jim jde také o mne ? Jste schopni svůj výrobek také někomu nedoporučit ? Samozřejmě že je nejlépe vše vyzkoušet , ale v případě krémů za několik tisíc je to pokaždé trochu drahý experiment. Myslím že na téhle úrovni není mezi značkami nějak propastný rozdíl , jde jenom o to uvěřit, že zrovna ten zakoupený je ten pravý. Většinou jde o náhodu – jak sama uvádíte vaše setkání s firmou.. Kdyby jste se zastavila u jiného stánku, tak zde propagujete něco jiného. Takže je to marketnigový záměr, nebo mám znovu někomu uvěřit …? Dnes jsem se objednala do vašeho salonu …

  4. Dolce Diva | 24.1.2013, 12:54

    Dobrý den Evo,

    myslím si, že ať napíši nyní cokoliv, stejně si uděláte názor sama až po osobním setkáním s naším salonem :) Pevně doufám, že tento zážitek byl skvělý :)

    Já Vám mohu jen jako majitelka říct svůj názor a to je celý můj podnikatelský záměr – pokud by klientky a klienti nebyli spokojení, mohla bych salony zavřít. Což znamená, že opravdu pracujeme s kosmetikou, kde máme výborné zkušenosti s výsledky. Služby děláme na co nejlepší úrovni, abyste všichni Vy – naši klienti – měli důvod vracet se a dále nás doporučit.

    Vzhledem k tomu, že fungujeme (a já jsem za to neskonale vděčná) už 4 roky, je jasné, že opravdu vše, co děláme, děláme s láskou a tou nejvyšší péči. Přestože to může znít jako klišé, je to tak.

    To tedy k ůvodu… A abych Vám přesně zodpověla Vaše otázky: každý by měl používat nějaký krém… Proto každému doporučíme krém, péči apod. dle jeho typu pleti, popř. vlasů atd.
    Pokud někdo přijde, že ho trápí akné, doporučíme mu správnou kosmetiku, které naprosto všichni ze salonu důvěřujeme. Máme totiž jak se službami, tak s kosmetikou osobní zkušenost.
    Pokud si ale někdo bude chtít koupit nějaký krém a není pro něj vhodný, určitě jej budeme chtít od této koupi odradit.

    Jak jsem psala – vždyť jen tak můžou být klienti spokojení a vrátí se – a právě to se nám děje :)
    Navíc neprodáváme předražené krémy za několik tisíc, protože to je opravdu zbytečné. Gerard’s a Thalaspa jsou navíc opravdu frmy, kde při srovnání cena – výsledek musíte být maximálně spokojená.

    Budu ráda, když napíšete i Vaši zkušenost z našeho prostředí salonu.

    S pozdravem

    Kleinerová

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *